🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 86

(ثبت: 242179) مهر 20, 1400 

 

به حـمد الله ، كه من با حق نـجنگـم
گـر از آتش بـسوزد سينـه تنگـم
از آنـجايي كه رسم حق صحيح است
طريق و رسـم شيطان باد ننگـم
٭٭٭
اگـر حق مي گذارد زيـر سنگـم
خودم كوشـش كنـم نَبـوَد درنگـم
پـي اجراي فرمـان خداونـد
به مثل سنگ خارا ، سـخت سنگـم
٭٭٭
ستـون كفـر و بشكستـه كلنگـم
هجـوم آن شـده صيـد تفنگـم
مـن آن هـا و هـوس هاي شياطيـن
بگويـم تا كه بـگريـزد ز چـنگم
٭٭٭
دلير هستـم كه با جهلم بـجنگـم
به جنگ جـهل كي بودي درنگـم
مـبارز بـوده ام با جـهل مـردم
هـجوم جـهل شـد صيد تفنگـم
٭٭٭
در اين دنيـا به هـر جايـي كه رفتـم
سخنهـاي نكويـي هـر چه گفتـم
سخنهـاي نيكـم كس نفهميـد
سخنهـاي غلط اينجـا شنفتـم
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. کبری محمدی

    مهر 22, 1400

    سلام
    عالی
    روحشان شاد
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خدایش رحمت کناد ، آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا