🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 99

(ثبت: 242719) آبان 18, 1400 

 

ما مـنتظرانيـم كه در خط تو بوديـم
هر جا همه گفتار تو را نيك ستوديـم
يارب تو ترحّـم بكنـي بر هـمه فردي
ما فرد تو بوديم كه نقش تونـموديـم
٭٭٭
ما جمله كسانيم كه در خط تو هستيـم
كوشش بنموديم و خود را بشكستيـم
يارب نظر لطف به ما جـمله عطا كُن
ما منتظر لطف و كرامات تو هستيـم
٭٭٭
ما در ره توحيد و در خط تو هستيـم
راه هوس خود زِ همان خط تو بستيـم
يارب هـمه جا پيرو بر علم تو بوديـم
جوينده علم تو و صاحب نظر هستيـم
٭٭٭
دانا منـم كه در صدد علم و دانشـم
تاپاي خود زِجهل عمومي به در كشـم
دانـاترين مردم دنيـا اگـر شـدم
بتوان كه حُسن عاقبت خودبه بركشـم
٭٭٭
تا در دلم نباشي دل بر تو كي سـپارم
گر صد گره بِبَندي ، در مرز روزگارم
آماده شد دل من ، بازآي به منـزل من
بر خيـر مـقدم تـو بازم به انتظارم
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مریم محبوب

    آبان 18, 1400

    درود بر شما و اندیشه پاک شما

    🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

    • سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خدایش رحمت کناد ، آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مدینه ترکاشوند

    آبان 18, 1400

    درودها استاد نیک اندیشم
    فوق العاده زیبا دستمریزاد لذت بردم
    🌹🌹🍃🍃🍃🍃🌹

    • سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خدایش رحمت کناد ، آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا