🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دورگه

(ثبت: 5685) اسفند 22, 1396 

                                                                                     

                                                                                            

هم آن و هم این

نه آن و نه این

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 22, 1396

    سلام و درود 

    پیشاپیش سال نو را تبریک عرض می کنم 

    در پناه خدا 

    • فرزاد امین اجلاسی

      اسفند 23, 1396

      درودها بزرگوار

      سپاسگزار مهر بیکرانتان

      متقابلاً سال نو  و نوروز همیشه پیروز را حضورتان شادباش عرض میکنم

      آرزومند بهروزی و تندرستی در سال ِ پیش رو برایتان هستم .

  2. مهران اسدپور

    اسفند 23, 1396

    درودها دوست من…

    • فرزاد امین اجلاسی

      اسفند 24, 1396

      درودها جناب اسدپور

      مهرِ حضورتان براین صفحه تابان

      پاینده باشید