🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دور از تو ما به اویی چون نگاه

(ثبت: 221672) اسفند 9, 1398 
دور از تو ما به اویی چون نگاه

 

1

در مسیری عشق رؤیت خلق را
همچو آن گل لاله هایی جلوه ها

با فداکاری که با ایثار جان
عشق را حسّی کنی جانی فدا

2

گر پریشان خواب دارم نازنین
بُعد را در قُرب حسّی لا غمین

دور از تو ما به اویی چون نگاه
تا سحر با ماهرویی همنشین

ولی اله بایبوردی

07 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سمیه صباح

    اسفند 9, 1398

    سلام و عرضِ احترام
    جناب استاد بایبوردی گران ارج

    بسیار زیبا است.

    گر پریشان خواب دارم نازنین
    بُعد را در قُرب حسّی لا غمین

    دور از تو ما به اویی چون نگاه
    تا سحر با ماهرویی همنشین

    دست مریزاد استاد بزرگوارم.

    پاینده باشید ان شای الله.
    🌹🌹🌹
    🌹🌹🌹
    🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 9, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      سپاس از حضور سبزتان

      پایدار باشید چو مهری جاودان

      🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  2. سلام و درودها جناب بایبوردی

    قلمتان زرنگار دلتان زنده به نور عشق

    🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 10, 1398

      سلام

      استاد کاظمی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      شادکام باشید

      🌸🌸🌷🌸🌸

  3. علی معصومی

    اسفند 9, 1398

    درود و ارادت
    استاد بایبوردی نازنین آفرین بر شما
    🌺🌸🌺🌸

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 10, 1398

      سلام

      استاد معصومی بزرگوار

      ممنون از همراهی

      در پناه ایزد دوست

      🌺🌺🌹🌺🌺

  4. حامی شریبی

    اسفند 11, 1398

    قلمتان نویسا
    گرامی و ارجمند 🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 11, 1398

      سلام

      استاد شریبی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      تقدیمی : 🌿

      جلوه از معشوق را بینی دلا
      با لبی شیرینِ خردادی ،نما

      بزم آرا ، منتظر آید بهار
      با نگاه اردیبهشتی جلوه ها

      ولی اله بایبوردی

      11 / 12 / 1398

      🌷🌷🌺🌸🌺🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا