🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دور از ما نزد مایی هر کجا

(ثبت: 222654) اردیبهشت 14, 1399 

 

1

همچو لقمانی به پورش مرحبا
بشنوی : گویم برایت ، پند را

با عملکردی ذخیرت توشه ای
جامه تقوایی بپوشی از حیا

2

حاضری ناظر ببینی رب را
دور از ما نزد مایی هر کجا

رب مایی رب هر یک کائنات
رب من اویی هم اویی یک خدا

3

کوه قافی بنگری سیمرغ را
آشیانی را ببینی مرغ لا

همسفر با مرغ سی مرغی شدم
راه پیدا سمت سیمرغی دلا

ولی اله بایبوردی

28 / 11 / 1398

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 14, 1399

    همسفر با مرغ سی مرغی شدم
    راه پیدا سمت سیمرغی دلا
    به گمان بنده حقیر ، عصاره و پیام ارزشمند و جانبخش این اثر ، این بیت بالا بود که خواندم و بی نهایت لذت بردم و بهره نیز… درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 14, 1399

      سلام

      استاد فرهیخته جناب جلالی گرانمهر

      سپاس از همراهی تان

      طاعات و عبادات قبول پروردگار

      🌈🌈🍃🌿💐🌿🍃🌈🌈

  2. اکبر رشنو

    اردیبهشت 14, 1399

    درود ها
    بر
    استاد عزیز🌺🌺🌺🌺🌺🍃

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 16, 1399

      سلام

      ممنون از مهر حضورتان

      سپاس از همراهی تان

      🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا