🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 209051) اسفند 29, 1397 

بسیار دوست دارم
بی‌هیچ تمنایی
بی هیچ خواسته ای
آغوشی
لمس و بوسه ای.
تنها
دوستت دارم!
بسیار…

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 1, 1398

    سلام و درود

    سال نو مبارک

    در پناه خدا 🍃👏🌷

    • زانا کوردستانی

      فروردین 2, 1398

      درود و صد درود استاد گرامی

      سپاس از شما

      نوروز باستانی را محضرتان تبریک و شادباش می گویم.

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹

      🌷🌷🌷🌷

      ❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا