🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 222593) بهمن 29, 1398 

 

گلم! تا بی نهایت، بی نهایت دوستت دارم
عزیزم! تا همیشه، تا قیامت دوستت دارم

تو را مانند باران: نرم؛ چون خورشید: تابنده
وجودم! مثل طوفان با صلابت دوستت دارم

تو را اندازه ی انبوه شن ها در بیابان ها
گلم! مانند دریا با سخاوت دوستت دارم

اگر باشی کنار من همیشه گرم و مغرورم
غرورم! مثل آتش با حرارت دوستت دارم

کنار ناز چشمانت، سرم پایین پایین است
عزیزم! پاک و ساده ، با نجابت دوستت دارم

پس از تو “من” دگر “من” نیست، “ما” آمد به جای آن
تو را دور از من و تو، بی منیّت دوستت دارم

به هر جای جهان باشی دلم پیش تو می ماند
نفس جان! بی مسافت با مسافت دوستت دارم

تو تنها آشنای من در این ماتمکده هستی
رها، ساده، صمیمی با رفاقت دوستت دارم

تویی ثروت، تویی ارزش، بدون تو تهی دستم
بهارم! دست خالی، بی بضاعت دوستت دارم

غرورم: مهریه، شعر و غزل: تضمین خوشبختی
جهانم! اعتبارم! با ضمانت دوستت دارم

تو را مثل خودم، مثل خدا، مثل پدر، مادر
قرارم! چون خودت، من بی شباهت دوستت دارم

تویی ایمان من، ای آخرین انگیزه ی خلقت
دلیلم! افتخارم! بهترینم! دوستت دارم

همیشه مال من هستی، اگر حتی کنار او
به دور از بازی تقدیر و قسمت، دوستت دارم

تمام این غزل تقدیم چشمانت غزل بانو
هواخواهت، حمید تو، ارادت! دوستت دارم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 29, 1398

    عاشقانه ای قابل تامّل

    هر چند احساسی

    سلام و درود

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌷

    به احساسی تو را خواهم نه تنها
    شریکِ روح من باشی به هر جا

    از آغازین روزی تا نهایت
    چو حوّا آدمی تقدیر ما را

    ولی اله بایبوردی

    29 / 11 / 1398

    🌹🌹🌹🌹🌷🌹🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    سلام و احترام
    شما بزرگوار را دعوت می کنم به خوانش و ابراز نظر گرانقدرتان در این مطلب مهم در عرصه ی چند دهه ی اخیر ادبیات فارسی:

    شعر سپید، آزاد از عروض یا دارای عروضِ آزاد؟

    http://sherepaak.com/222456/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا