🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوست داشتن…

(ثبت: 14333) بهمن 29, 1397 

دوست داشتن
یعنی مادرم!
وقتی که پاهایش می لرزید
و چشمان کم سویش
در پشت عینک های ذره بینی اش
برق می زد
و زیر آب یخ زده ی شیر
داخل حیاط
با دستان کبود و نحیف اش
لباس های ما را می شست.

 

سعید فلاحی(زانا کوردستانی)
#چامک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. اسفند 6, 1397

    درود

    بسیار زیبا

    لذت بردم

    آفرین

    👏👏👏👏👏👏👏

    • زانا کوردستانی

      اسفند 8, 1397

      درود و ادب

      سپاس شما را

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا