🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو دستی

(ثبت: 236333) بهمن 26, 1399 

دیوان اشعار حسن مصطفایی دهنوی
« دو دستي »

اي قادر سبحان ، تو كه آگه زِ من هستي
حاجت زِ تو خواهم، به دعاها به دو دستي
بدبخت تر از من به جهانت ديگري هست
يا عهد ازل بود ، كه اول تو بـبستي
با هر كه رفاقـت بـنمودم ، به درستي
مُشتي به سرم كوفت، چو يك آدم مستي
بر مهر و وفا داري خود هر چه فـزودم
مشت او بسرم كوفت، به صد ضرب دو دستي

٭٭٭
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 26, 1399

    سپاس از قلم شما و اندیشه در ورای آن
    درود بر شما

    • سلام و درود
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 26, 1399

    🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺

    • سلام و درود
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا