🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو راهی

(ثبت: 212619) مرداد 19, 1398 

هر لحظه دوتا عقیده در راهم بود

پیوسته ، گسسته ، بار بر بارم بود

در پیچ و خم و بلند و پستی زمان

بشکستن استخوان خود ، کارم بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درودتان باد

    🌹🌹🌹🌹💐🌿

  2. مسیحا یاری

    مرداد 19, 1398

    متفکرانه بود این دو بیتی زیبا.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا