🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “دُچار”

(ثبت: 258728) اردیبهشت 2, 1402 

 

دچار باید شد!
به چشم هایت که
نگاهم را به بیراهه میکشد
و به آغوشت که
حبس ابدش طعم آزادی دارد.
دچار باید شد!
به شب پرسه های خیالت.
از تو گریزی نیست
وقتی آغاز و پایان ماجرا تویی.

 

#دنیا_تیموری
جمعه ۰۲/۰۲/۰۱
ساعت ۵:۳۰

 

 

 

نظرها 10 
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 2, 1402

    از تو گریزی نیست
    وقتی آغاز و پایان ماجرا تویی.

    درود دنیا تیموری عزیز

    • دنیا تیموری

      اردیبهشت 2, 1402

      درود بانو جان
      نوش جان و نگاهتون🙏🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 2, 1402

    دچار باید شد!
    به چشم هایت که
    نگاهم را به بیراهه میکشد
    و به آغوشت که
    حبس ابدش طعم آزادی دارد.

    سلام و هزاران درود بر دُختِ شاعرم

    بسیار زیباست
    عالی عالی عالی

    عید سعید فطر بر شما و خانواده گرامی مبارک

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • دنیا تیموری

      اردیبهشت 2, 1402

      سلام بابا طارق عزیز
      امیدوارم حالتون خوب و دلتون سرشار از عشق باشه.
      به مهر خواندید.
      سپاس از نگاه و نظر ارزشمندتون🙏🌹🌹🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 2, 1402

    درود بر شما
    عیدتان مبارک باد
    🌺❤️🌿🍃

  4. علی میلادی

    اردیبهشت 29, 1402

    به به
    درود بر شما
    بسیار زیبا بود 👏👌🌹

    • دنیا تیموری

      خرداد 14, 1402

      درود و سپاس از نگاه و نظرتون🙏🌹

  5. علی مکرمتی

    خرداد 15, 1402

    هیچ گریزی نیست در مقابلت هبچ
    زیبا ست … 🌿🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا