🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دڪلره چشم!

(ثبت: 266614) دی 10, 1402 
دڪلره چشم!

═════════════════════

با اینڪہ لباسِ چشـــمِ خوابم زده بید

در خطِ بریلِ دل خـــدا هست و امید

یڪ‌عمر عصا اسبِ سپیدم شد و گفت:

همپـاےِ تو مےڪنم سفـــر تا خورشید

═════════════════════

════════════
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
════════════

 

 

 

نظرها
  1. درود و احترام جناب دوست دکتر لاهیجی ارجمند
    بسیار عالی سروده اید
    🙏🍃🌿💐🌿🍃🙏

  2. معین حجت

    دی 10, 1402

    درود …عالی 👏👏👏💐💐💐

    • صفا یغمایی

      دی 10, 1402

      درودتان جناب لاهیجی عزیز.
      بسیارزیباست
      موفق وسلامت باشید.
      🌺🌺🌺