🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دگرگونی من

(ثبت: 250654) شهریور 9, 1401 

 

چه دگرگونی است در من
که من دگر نیستم آن من
شد زمانه ای پریشان در خیالم
که مسیرم گم است و گمراه در خیالم
مسیرم چون قطار نقطه نقطه در گذر است
مقصدم آن نقطه طلایی با مجاهدت است
گذراندن این معبر بسی معضلی است
اما آنچه ماند اخر آن من حقیقی است…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):