🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیروز , امروز , فردا

(ثبت: 253087) آبان 26, 1401 

 

صف های صف کشیده در امتداد هر روز
چشم انتظار دیدن در آرزوی دیروز
فردا اگر چنین است ای کاش تا نیاید
دیروز خنده کردیم بر غصه های امروز

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آبان 26, 1401

    درودها🌸🌺🌷

  2. صفا یغمایی

    آبان 26, 1401

    افرین
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا