🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیوانه ی روی تو نه نان خواهد و آب

(ثبت: 4545) مرداد 9, 1396 

دیوانه ی روی تو نه نان خواهد و آب

هستی که به چشم مست او هست سراب

گه خاک شود، گهی ستاره به فلک

اَفرَشته شود، کشد رخ اش را به نقاب

3 اردیبهشت 1392

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):