🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیوانه

(ثبت: 260158) خرداد 4, 1402 

 

گاهی خجالت میکشم از سن و سالم
از بس که میبوسم لبت را در خیالم

می بوسمت هرلحظه چون امکان ندارد
قطع امید از آرزو های محالم

رویای فتح تو مکرر هست با من
هستی تو لیگ چمپیونز و من رئالم

یا که اگر آبی و زرد از من نرنجند
تو لیگ ایرانی و من سید جلالم

دیوانه بازی های من را هر که بیند
بر رخ بکوبد دست و گوید:خاک عالم…

دیوانگی اصلی ترین شرط است در عشق
دیوانه ام گویند مردم ، خوش به حالم

آیا تو هم مانند من دیوانه هستی؟
با یک بله پاسخ بده به این سؤالم

 

#مهدی_شریفی_زاده
#باقی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):