🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیوان عشق ..

(ثبت: 1031) اسفند 28, 1394 

بسمه تعالی

سینه ی لرزان تو تفسیری از ” زلزالها ” ست
صد گسل در زیر دل دارم که گویی ” مالها ” ست

مثل بم ، هر چیز در دل بود بیرون ریختم
اینهمه آوار در روی دلم ، ” اثقالها ” ست

آبروی آسمان را می بری با روی خود
ابر های تیره گریانند زین غم سالهاست

عشق آن اسباب پروازیست تا عاشق شوید
آنچه بالا می برد سیمرغ ِ دل را ، بالهاست

کم سخنرانی بکن ای شیخ منبر خسته شد
آنچه مردم را کند گمراه ، قیل و قالهاست

خال کوبی می کنی از شیر بی یال و شکم
غافل از اینکه وقار شیر نر در یالهاست

من تفال می زنم هر بار بر دیوان عشق
هر چقدر آوازه دارد حافظ ، از این فالهاست

بوسه ای از خال هندوی تو مستم کرده است
عشق هم مدهوش از زیبایی آن خالهاست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها 10 
  1. مينا امينی

    فروردین 1, 1395

    مانا باشید و موفق

    • جواد مهدی پور

      تیر 14, 1399

      سلام بانو گرامی

      ممنونم از حضور سبزتان

      زنده باشید به مهر
      💐💐💐💐

  2. سمانه تیموریان

    فروردین 1, 1395

    درود فراوان 

    عالی استاد عزیز 

    • جواد مهدی پور

      تیر 14, 1399

      سلام بانوی گرانقدر

      ممنونم از حضور سبزتان

      زنده باشید به مهر
      💐💐💐💐

  3. علی معززی

    فروردین 1, 1395

    سلام دوست عزیز

    بسیار عالی…

    • جواد مهدی پور

      تیر 14, 1399

      سلام جناب معززی گرامی

      ممنونم از حضور سبزتان

      زنده باشید به مهر
      💐💐💐💐

  4. نگار حسن زاده

    فروردین 2, 1395

    درود بر شما جناب مهدی پور

    عیدتون مبارک

    پست بسیار نابی بود.هم از شعر لذت بردم و هم از آهنگ

    سپاسگزارم از این عیدی زیبایی که به مخاطبینتون دادید

    • جواد مهدی پور

      تیر 14, 1399

      سلام
      بانو حسن زاده گرامی

      ممنونم از حضور سبزتان

      زنده باشید به مهر
      💐💐💐💐

  5. عسل رادمنش

    فروردین 3, 1395

    سلام و مهر

    بسیار عالی بود/ مانا باشید

    • جواد مهدی پور

      تیر 14, 1399

      سلام بانو رادمنش گرامی

      ممنونم از حضور سبزتان

      زنده باشید به مهر
      💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا