🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذکر علی (ع)

(ثبت: 1829) تیر 6, 1395 

بسمه تعالی

 

این آینه ی وحی که آرایه ندارد

نوریست که  از جنس زمان لایه ندارد

 

هر آیه ی قران هدی  ذکر علی (ع) است

قرآن که بجز نام علی(ع) آیه ندارد

 

دینی که به سر لوحه ی آن نام علی(ع) نیست

مانند بنایست  که آن  پایه ندارد

 

زیبایی تکرار علی (ع) نیز بقدریست

چون گوهر زیبنده که  پیرایه ندارد

 

هر سال اگر حج و نماز آورد آدم

بی حب علی(ع) عمر گرانمایه ندارد

 

صد ملک سلیمان اگر انسان بستاند

بی مهر علی(ع) ارزش سرمایه ندارد

 

 

شهادت عدالت مجسم ، امام علی ابن ابیطالب علیهم السلام را به همه ی دوستان گرانقدرم تسلیت عرض می نمایم.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):