🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راز درون….

(ثبت: 4852) مهر 10, 1396 

راز درون….

.

راز درون عالم دریا دلان زچیست
شور وشتاب قصه ی این بیدلان زچیست
درگوششان نغمه ی غیر ازحبیب نیست
آن چشم با بصیرت خس را نصیب نیست
وارسته اند وعهدی با دوست بسته اند
ازدام زندگانی دنیا گسسته اند

.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):