🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار ابوالحسن انصاری(الف.رها)

 

طوفان که پا نهاد به دنیای راغهاب

غزل

خوانش: 73

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

سایه ای گرچه در دل و جانی

قصیده

خوانش: 123

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

صدای دلنشینت از ره دور

دوبیتی

خوانش: 175

سپاس: 5

تعداد نظر: 1

 

به فریب سفسطه تا جنون چه بلا نیامده بر سرم

غزل

خوانش: 164

سپاس: 9

تعداد نظر: 7

 

پنجره درد مرا می فهمی

غزل

خوانش: 150

سپاس: 14

تعداد نظر: 7

 

خداوندا اگر رنجور هستم

دوبیتی

خوانش: 323

سپاس: 6

.

دور افتاده تک درختی که دور تا دور آن بیابان بود

غزل

خوانش: 211

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

 

می روند از پی هم روز و شب عمر ولی

تک بیت

خوانش: 215

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

…………………………………………………..

تک بیت

خوانش: 185

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

هرکه با دنیا پرستان سود و سودایی ندارد

غزل

خوانش: 212

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

خدایا خداوندا رحیمی و رحمانی

خوانش: 462

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

درون خاطر ایام و کنج باورت تنها

شعرنو-نیمایی

خوانش: 267

سپاس: 5

.

در ساغر تو چیست

شعرنو-نیمایی

خوانش: 420

سپاس: 2

دوبیتی

خوانش: 419

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

گفتم روضه ای به حال خودم بخوانم …با زمزمه ی این منظومه

….

مثنوی

خوانش: 291

سپاس: 4

 

آن روز که انتظار به پایان رسیده بود

شعرنو-نیمایی

خوانش: 490

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

 

ای جلوه گاه باور پروردگار عشق

شعرنو-نیمایی

خوانش: 252

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

خاطرات …دیوو نی

خوانش: 521

سپاس: 3

تعداد نظر: 11

 

یک دم اگر دل بر کنی از یاد من

تک بیت

خوانش: 216

سپاس: 2

تعداد نظر: 12

……

دنیا نمی گویم که باقلبم چه کردی

خوانش: 282

سپاس: 2

تعداد نظر: 8