🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راز دل

(ثبت: 220140) دی 7, 1398 
راز دل

 

عاقبت
راز دلم را
به لبانت گفتم
لب من مست شد از
جام لبت
و دلم باز
پر از راز تو شد،
کاش میشد که تو را
حبس کنم
در قفس جان خودم.
جانِ من
شعرِ من است
و تو
هر واژه از این شعر منی.

#دنیا_تیموری
۹۸/۱۰/۴

 

 

 

 

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹

  2. جانِ من
    شعرِ من است
    و تو
    هر واژه از این شعر منی.
    #دنیا_تیموری
    🍃
    درود بانو تیموری عزیز
    بسیار زیبا و دلنشین
    قلمتان نویسا
    برقرار باشید به مهر🌷🌷🌷

    • دنیا تیموری

      دی 17, 1398

      درود و سپاس مینا جان.
      از اینکه با نگاهت دلنوشته های منو بدرقه میکنی بسیاااار خرسندم🙏❤🌺🌺🌺🌺

  3. سپیده طالبی

    دی 7, 1398

    نیمایی دلنشینی است بانوی جان
    درودتان باد🌺

    • دنیا تیموری

      دی 17, 1398

      درود و سپاس فراوااااان🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  4. درود ها

    بسیار عالی و زیبا بود

    دلنشین خواندمتان

    قلمتان نویسا

    در پناه حق

    • دنیا تیموری

      دی 18, 1398

      درود و سپاس از نگاهتون🙏🙏🙏🙏🌺

  5. علی معصومی

    دی 8, 1398

    درود و عرض ارادت
    بانو تیموری عزیز

    از جناب عالی دعوت میشود که در داوری سروده های کارگاه دوم، با نقد و بررسی بر اساس رویه دهگانه امتیاز ۰تا۱۰ شرکت فرموده و اگر نکته ای افزون بر آنها مد نظر حضرتعالی بنظر می رسد، قید فرمائید.
    پیشاپیش سپاسگزار و همچنین از خدا توفیق جنابعالی را آرزومندم
    🌺🌸🌷🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا