🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راه را گم مى كنم

(ثبت: 261068) خرداد 30, 1402 

 

در سفرها گاه گاهى راه را گم مى كنم
مقصدم را هم مسير حرف مردم مى كنم

مى روم هر لحظه پايين تر ميان دره ها
در خيالم آسمان ها را تجسم مى كنم

اخم ها را رو به آغوش تو در هم مى كشم
رو به خنجرهاى پنهانى تبسم مى كنم

خيره در خورشيد پلكم بى هوا مى افتد و
در شب دنيا هواى سيب و گندم مى كنم

ساحل آرامشى را كه به من بخشيده اى
غرق در امواج مست پرتلاطم مى كنم

گفته بودى: ” هر زمان بر خاك افتادى، خودم
باز برمى گردم و بر تو ترحم مى كنم”

در هجوم ارتش شب روى خاك افتاده ام
صبح چشمانت نباشد راه را گم مى كنم

 

#عظيمه_ايرانپور

 

 

 

نظرها 14 
  1. مهدی شریفی زاده

    خرداد 30, 1402

    درود بر شما بسیار عالی

  2. معین حجت

    خرداد 30, 1402

    درود بانو👏💐

  3. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 30, 1402

    خانم ایرانپور ارجمند
    از قلمتان لذت بردم .
    در پناه خدا پاینده باشید
    🌹👏👏👏🌹👏🌺🌺🌸

    • عظیمه ایرانپور

      خرداد 31, 1402

      ممنونم از لطف و محبت و
      نگاه گرمتون
      سبز و سربلند باشید🌷

  4. مهدی سیدحسینی

    تیر 4, 1402

    درود بر شما
    🌷🌷

  5. سینا دژآگه

    تیر 20, 1402

    سلام و عرض ادب بانو ایرانپور ارجمند

    خيره در خورشيد پلكم بى هوا مى افتد و
    در شب دنيا هواى سيب و گندم مى كنم

    حوشحالم که پس از مدت‌ها باز هم شعری زیبا از قلم زیبانویس شما می‌خوانم.
    زنده باشید🌺🌸🌺🌸

    • عظیمه ایرانپور

      تیر 26, 1402

      سلام بزرگوار
      خوش آمدید
      سپاس که لایق خواندن می دانید🌸

  6. سیامک عشقعلی

    تیر 24, 1402

    درود بر شما

  7. سحر فهامی

    تیر 27, 1402

    عرض سلام و ادب، اشعارتان روان و زیباست واقعا خوشم آمد ازین شعر خیلی حرفها داشت🙏🌹❤

    • عظیمه ایرانپور

      مرداد 1, 1402

      سلام دوست عزیز
      خوش اومدید
      زیبا نگاه شماست
      ممنونم🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا