🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی اول (بوسه بر ماه)

(ثبت: 212066) تیر 27, 1398 
رباعی اول (بوسه بر ماه)

آن یار بلند است و دو دستم کوتاه
از وصل نمانده جز غم و حسرت و آه

ای سرو که قامتت رسد بر لب ماه
یک بوسه از آن بگیر و صد غصه بکاه

 

 

 

نظرها 15 
  1. طارق خراسانی

    تیر 27, 1398

    سلام

    ناز نفس ات
    آفرررین
    کیف کردم
    رباعی زیبایت همپای رباعیات شاعران بزرگ تاریخ گام بر می‌دارد.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏❤️

    • سلام و درودها جناب استاد طارق عالیقدر

      بسیار خوشحالم که در محضر گرامیتان هستم

      زنده باشید انشاءالله 🌹🌹🌹

  2. سلام و درود

    رباعی زیبایی با مفاهیم بلند…

    دستمریزاد

    🌸🌸🌹🌸🌸

    تقدیمی :🌷

    ما سرو قدی ،ماه رخان را ،دیدیم
    صد بوسه حیا ز بوته گل ها چیدیم

    همراه مهاجرانِ ره مانده یِ عشق
    از عشق ،نپیموده رهی ،پرسیدیم

    ولی اله بایبوردی

    27 / 04 / 1398

    🌺🌺🌺🌷🌺🌺🌺

  3. سلام حضرت ایمان عزیز

    بسیار زیبا . درودتان باد

    تلفن نزدید ؟ منتظرم

    🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

    • استاد عزیزم جناب فاتح

      شرمنده ی بزرگواری و بزرگمنشی حضرتعالی هستم

      حتما مزاحمتون خواهم شد

      🌸🌸🌸🌸

  4. علی معصومی

    تیر 27, 1398

    درود بر شما جناب کاظمی نازنین
    رباعی زیبایی است
    سروده ارزشمندتان

    بداهه ای تقدیم:

    در اوج بلند می درخشی ای ماه
    یک بار دگر بتاب بر دشت و گیاه
    مهتاب ترین حادثه می افتد اگر
    تصویر شود رخ تو در جرعه چاه
    ….🌿🌷🌷🌷🌿
    شادکام باشید

  5. تیر 27, 1398

    سپاس از حضورتان🌹

    • تیر 27, 1398

      ایمان کاظمی (ایمان)

      درضمن پیشنهاد می کنم نام و تخلص خود را به صورت بالا درج فرمایید.
      چون نامی که درون پرانتز می آید تخلص محسوب می شود و برای همگان جا افتاده…

  6. سلام

    عزیز وارجمند

    دستمریزاد 🌿🌹🌹🌹🌹🌿

  7. درود لر شما
    لا حول و لا قوة الا بالله
    زیباست رباعی یی که گفتی از ماه
    یک بوسه غنیمت است اگر برگیری
    از چهره آن ماه، ولو در دل چاه
    #رضا_زمانیان_قوژدی
    بداهه تفدیم به شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا