🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی بیست و نهم (تکیه بر باد)

(ثبت: 239866) خرداد 25, 1400 
رباعی بیست و نهم (تکیه بر باد)

 

سر بر دل برف و تکیه بر باد کنید
امضای غلط به مکر شیاد کنید

می بینم تان که روز بیداری حق
بر باطل عمر خواب خود داد کنید