🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی بیست و پنجم (ماهی عید)

(ثبت: 237267) اسفند 30, 1399 
رباعی بیست و پنجم (ماهی عید)

 

عید است بده ماهی فرزندم را
شب بوی شب آخر اسفندم را

رونق به لباس خستگان باز آور
شرمنده مکن صورت لبخندم را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):