🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی سی و ششم(مهد هنر)

(ثبت: 267505) بهمن 14, 1402 
رباعی سی و ششم(مهد هنر)

 

میراث نفیس و نقش عالی هنر است
سر پنجه و ذات این اهالی هنر است

تا می نگری به نصف زیبای جهان
دریاب که گنج این حوالی هنر است