🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی پنجم (رمضان)

(ثبت: 212729) مرداد 12, 1398 
رباعی پنجم (رمضان)

در هر رمضان ماه رخ یار خوش است
در نیمه ی شب ظهر پدیدار خوش است

لب تشنه ی روزه ایم و محتاج از آن
لعل لب آتشین که افطار خوش است

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):