🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی یازدهم

(ثبت: 217438) آبان 14, 1398 
رباعی یازدهم

آن زن که هوای مرد بودن دارد
صد بند ز جان میل گشودن دارد

مردانه بمان که تا ببینی او نیز
صد شعر زنانه تا سرودن دارد

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. علی معصومی

    آبان 14, 1398

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌷🌸

  2. مينا امينی

    آبان 14, 1398

    ” مردانه بمان ”
    درودها آقای کاظمی
    وقتتون بخیر و شادی

    سپاس از اشتراک گذاری
    زیباست
    مانا باشید و موفق 💐🙏

  3. ولی اله بایبوردی

    آبان 14, 1398

    سلام و درودها

    استاد ارجمند

    دلنمیراد

    تقدیمی : 💐

    مرد باشی یا زنی هر چند فرق
    با حیا عشقی نمایان لا که غرق

    با ادب آداب هر جا رؤیتی
    با حیا شاعر چه غربی یا که شرق

    ولی اله بایبوردی

    14 / 08 / 1398

    🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  4. سپیده طالبی

    آبان 14, 1398

    سلام و عرض ادب
    جناب کاظمی گران قدر

    بسیار زیباست با مضمونی زیباتر
    درودتان باد گرامی🌺

  5. ژیلاراسخ

    آبان 14, 1398

    🍃💐

  6. مینا یارعلی زاده

    آبان 14, 1398

    درود جناب کاظمی شاعر ارجمند
    بسیار زیبا و باشکوه
    احسنت و قلمتان در اوج
    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا