🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ردپا

(ثبت: 209704) اردیبهشت 18, 1398 

دیگر
با صرف فعل آمدن ات
دروغ های بزرگ تر از خودم نمی گویم

من که با سرانگشتان سردم
دورتا دور شهر
دنبالت گشتم
از این به بعد
معجزه هیچ پیامبری را
به انتظار نمی نشینم

اسمم را ببین
ایرانی تر از آن است
که بیرون مرزها
دنبالت بگردم
و چنان باران گرفته ام
که ردپایت را
خیس خیس
گم شده‌ام

 

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 18, 1398

    سلام بانو نوری گرامی

    زیباست

    زنده باشید

    🌿👏👏👏👏

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام و عرض ادب. سپاس

  2. مستانه دادگر ( ماهور)

    اردیبهشت 18, 1398

    درود بر شما بانوی زیبا اندیش

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام عزیزم. ممنون

  3. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 18, 1398

    درودها خانم نوری

    شعری با تم غمگین و البته بسیار قشنگ بود از قلم شما

    شعری جوششی که حرف دل نویسنده اش بود و هیچ کوششی در شعر دیده نمی شد.

    ارتباط عمودی منسجم و پایان بندی هنر مندانه

    شادکام و نویسان باشید🌹🌹🌹🌹🌹

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام آقای نژادیان
      بسیار ممنونم . البته این نوشته مربوط به سالهای بسیار دوره و به نظر من قابلیت ویرایش و حتی خلاصه شدن رو داشت.

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 18, 1398

    سلام به نور چشمانم

    به به

    عمری از سپید فراری بودم
    سپپیدهای برخی از عزیزان و شما نازنین وادی ادب مرا واداشته به سمت سپید سرایی حرکت کنم .

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام بر استاد عزیز و مهربان
      لطف دارید استاد. و قوت قلب است کلامتان

  5. درودها

    با سپاس از خلق این اثر زیبا 🌿🌺🌺🌺🍃

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 22, 1398

      درود بر شما. سلامت باشید

  6. اکبر رشنو

    اردیبهشت 23, 1398

    درود بر شما

    سر کار بانو ارجمند گرامی نوری

    سروده ای ارزنده و در خور

    سلیس و روان

    با پیچشش هایی بهنگام

    وپایان بخشی خوب

    درودتان و دستمریزاد
    و
    🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا