🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفتی اما دل شکیبا ﻣﺎﻧﺪه ﺍست

(ثبت: 14113) بهمن 20, 1397 

 

رفتی اما دل شکیبا ﻣﺎﻧﺪه ﺍست
خاطرت در خاطرم ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ

ﺧﯿﺮﻩ هر شب چشمها بر آسمان
اشک هم در کارِ من وا مانده است

هق هقم محکومِ خاموشی شده
در دلم آشوب و غوغا مانده ﺍﺳﺖ

آه از طعم گَسِ لبهای تو
در خیالم همچو رویا ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ

دل که افتاده به تب از دوریت
با هجوم غصه تنها مانده است

ﺍز ﺗﻦِ ﺑﯿﺘﺎﺏ من ﭼﯿﺰﯼ نماﻧﺪ
جز دلی آن هم که شیدﺍ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ

گر چه می دانم نمی آیی ولی
چشمِ امیدم به فردا مانده است

#یاسررشیدپور

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 21, 1397

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🍃

    • یاسر رشیدپور

      بهمن 21, 1397

      سلام و عرض ادب
      یک دنیا تشکر از خوانش و
      لطفتان
      ماندگار باشید
      🍀🍀🍁🌹🌼🌷🌺🌺🌷🌼🌹🍁
      🌸🍀🌺🌷🌼🌼🌼🌼

  2. مازیار نژادیان

    بهمن 23, 1397

    درودها بر این قلم

    غزلی جلیل و امروزی که آدمو کیفور می کرد

    باشید و بسرائید به مهر🌹🌹🌹🌹🌹

    • یاسر رشیدپور

      بهمن 23, 1397

      سلام و عرض ادب
      یک دنیا تشکر از خوانش و
      لطفتان
      ماندگار باشید
      🍀🍀🍁🌹🌼🌷🌺🌺🌷🌼🌹🍁
      🌸🍀🌺🌷🌼🌼🌼🌼

  3. زانا کوردستانی

    بهمن 29, 1397

    درودتان شاعر ارجمند

    احسنت و دستمریزاد
    شعر زیبا و نابی سروده اید

    موفق و موید باشید
    🌹🌹🌹🌹
    شادکام باشید
    👏👏👏

    • یاسر رشیدپور

      اسفند 1, 1397

      سلام و سپاس از لطفتان شاعر گرامی
      خوشحالم پسند واقع شد
      لطفتان مستدام
      برقرار باشید به مهر
      🌺🌺🍀🍀🌹🌹🌼🌷🌷🌸🌸🌻🌻🌸🌸🌷🌷🌼🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا