🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفت…

(ثبت: 14448) اسفند 10, 1397 
رفت…

◇ هر روز
بیهوده به انتظارت می نشستم
یک نفر به شانه ام زد
و گفت که هی!
کسی که با پای دلش رفته
بر نمی گردد!

سعید فلاحی(زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اسفند 12, 1397

    درود بر شما🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      فروردین 19, 1398

      درود بی پایان

      🌹🌷🌺🌸

      سپاس از حضورتانسپاس از حضورتان

  2. طارق خراسانی

    اسفند 12, 1397

    سلام آقای فلاحی عزیز

    خیلی زیباست

    با پای دلی رفته که برگشت ندارد

    در پناه خدا

    🌿👏🌿

    • زانا کوردستانی

      فروردین 19, 1398

      درود استاد طارق عزیز

      سپاسگذارم

      🙏🙏🌹🌹❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا