🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفیق

(ثبت: 2872) آذر 7, 1395 

1- دوبیتی(رفیق)

به چشمم بهتر از در و عقیقی

 همه پوشالی اند و تو حقیقی

به من هرکس به نحوی ضربه ای زد

تو  انصافن  فقط  با  من  رفیقی

×××××××××××××××××

2- رباعی(دوست)

در گوشه ی شهر شاعری نقاشم

بر بوم  قریحه ام غزل می پاشم

اینست تمام آرزویم ای دوست:

ای کاش که عکس قاب چشمت باشم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):