🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص باران

(ثبت: 255417) بهمن 5, 1401 

 

دسته های شاپرک در موج سنگین غبار
بادهای مثل طوفان، در مسیر انتظار

در سکوت بغض دلگیر درختان بلند
رقص باران، موج تالاب زمین بیشه زار

کوچ این افسانه های یک سفر پیمایشی
ناگسسته در جوار یکدگر از یک تبار

موج موج برگها و هسته های در زمین
قدرت طوفان به بالا می کشاند پرشمار

مانعی می گردد از هر یک، جلودار سفر
تا مسیری سخت سازد از جفایی برگزار

آنکه غافل گردد از سردسته، سوی انحراف
لاجرم قادر نگردد چون مقاوم برقرار

می برد در نا کجا آبادش از او بی خبر
یک‌ بهانه گردد از بی رحمی این روزگار

سروده : ادریس علی زاده بهمن ۱۴۰۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام جناب علی‌زاده
    صبح و روز شما بهشت

    شعر خوبی خواندم و دکلمه زیبایی شنیدم

    درود بر شما

    • ادریس علیزاده

      بهمن 5, 1401

      جناب لاهیجی ، فرزانه ادب و صفا و استاد خودم ، درود میفرستم حضور پر رنگ شما و از اینکه هستید و برقرار ، خوشحالم و سپاس تان می گویم

  2. طارق خراسانی

    بهمن 5, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیبا…

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • ادریس علیزاده

      بهمن 5, 1401

      درود همیشگی بر شما استادم و سپاس بیکران از خضور پر انرژی

  3. بهمن 5, 1401

    درود بر شما شاعر حق‌گو و آزاد اندیش🌹
    مانا و نویسا باشید

    • ادریس علیزاده

      بهمن 5, 1401

      درود مرا چون دوست ، پذیرا باشید و امیدوارم لایق چنین صفاتی باشم . سپاس از محبت بی دریغ تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا