🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رمضان است…

(ثبت: 238048) فروردین 24, 1400 

رمضان است…

از عرش و زمین ، رحمتِ حق در فَوران است
صد مژده به عُشّاق ، چو ماهِ رمضان است

باز است به رحمت ، درِ دروازه ی اخلاص
آغازِ بهار آمده ، پایانِ خزان است!!

همراهِ دلم باش خدایا که حضورت
آرامشِ روحست و تقاضایِ روان است

شیطان شده دربند ، خدایا مددی کن
از نفسِ ستم پیشه دلِ من نگران است

با چهچه ی نغمه ی اُستاد ، به افطار
صد شور به قلبِ همه از خورد و کلان است

گر باده گرفتی به سحرگاه ، دُعایی..
بهر فَرجَش زمزمه کن ، او که نهان است

هرچند که پنهان منم و اوست هویدا
(چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است)

زاهد تو به دنبالِ چه هستی همه ی عُمر؟
معشوق چو در قلب تو با هرضربان است

القصّه ، مُجیب الدَعَوات است خداوند
یک ماهِ دگر فرصتِ ما در جریان است

حسن نبی جندقی(تنها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 24, 1400

    التماس دعا در ماه مبارک❤️🙏

    • حسن نبی

      فروردین 24, 1400

      محتاجیم به دعای دوستان 🙏🏼🙏🏼

  2. فریبا نوری

    فروردین 24, 1400

    درودها استاد گرانقدر

    یک ماهِ دگر فرصتِ ما در جریان است

    🌷🌷🌷👏👏👏

    • حسن نبی

      فروردین 24, 1400

      درود و عرض ادب سرکار خانم نوری ، ممنونم🙏🏼🙏🏼

      التماس دعا🙏🏼

  3. کبری محمدی

    فروردین 24, 1400

    زاهد تو به دنبالِ چه هستی همه ی عُمر؟
    معشوق چو در قلب تو با هرضربان است👏👏👏

    سلام
    همه ابیات زیبا و عالی
    لذت بردم چندبار خواندم
    لحظه های تان سرشار از الطاف الهی
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • حسن نبی

      فروردین 24, 1400

      سلام و عرض ادب و احترام

      ممنون از حسن توجه شما 🙏🏼🙏🏼

  4. حسین شیرکوند

    فروردین 25, 1400

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

    • حسن نبی

      فروردین 25, 1400

      درود و التماس دعای فراوان 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🌼🌼🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا