🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رمضان است

(ثبت: 246722) فروردین 14, 1401 

رمضان است…

از عرش و زمین ، رحمتِ حق در فَوران است
صد مژده به عُشّاق ، چو ماهِ رمضان است

باز است به رحمت ، درِ دروازه ی اخلاص
آغازِ بهار آمده ، پایانِ خزان است!!

همراهِ دلم باش خدایا که حضورت
آرامشِ روحست و تقاضایِ روان است

شیطان شده دربند ، خدایا مددی کن
از نفسِ ستم پیشه دلِ من نگران است

با چهچه ی نغمه ی اُستاد ، به افطار
صد شور به قلبِ همه از خورد و کلان است

گر باده گرفتی به سحرگاه ، دُعایی..
بهر فَرجَش زمزمه کن ، او که نهان است

هرچند که پنهان منم و اوست هویدا
(چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است)

زاهد تو به دنبالِ چه هستی همه ی عُمر؟
معشوق چو در قلب تو با هرضربان است

القصّه ، مُجیب الدَعَوات است خداوند
یک ماهِ دگر فرصتِ ما در جریان است

حسن نبی جندقی(تنها)

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. فریبا نوری

    فروردین 14, 1401

    القصّه ، مُجیب الدَعَوات است خداوند
    یک ماهِ دگر فرصتِ ما در جریان است

    درودخا جناب نبی جندقی گرانقدر

    بسیار زیبا

    بهار جان ها بر شما مبارک

    🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸

  2. حسن نبی

    فروردین 14, 1401

    سپاس سرکار خانم نوری عزیز 🙏🏼
    التماس دعا🙏🏼🌹

  3. محمد یزدانی"جوینده"

    فروردین 14, 1401

    سلام جناب دوست تنهای جندقی عزیز
    باشعر معرفتی عمیق و زیبا صفااورده اید
    امید انکه توفیق حضور با دل پاک و اشک زلال و دست دعای پر درمجالس این ماه شریف نصیبتان گردد در حق این حقیر هم دعا بفرمایید .تبریک و تشکر .یا حق

  4. حسن نبی

    فروردین 14, 1401

    سلام و عرض ارادت استاد🌹🌹

    محتاجیم به دعای خیر دوستان سلامت باشید انشاالله🌹🙏🏼🌹

  5. صفا یغمایی

    فروردین 14, 1401

    سلام ودرود جناب نبی
    غزلی زیبا را امروز مهمان شمابودم
    افرین و دستمریزاد.
    موفق وپویا باشید.
    🌹🌹🌹

    • حسن نبی

      فروردین 14, 1401

      سلام و عرض ادب🌹

      نظر لطف شماست ، التماس دعا در این ایام🌹🙏🏼🌹

  6. علی معصومی

    فروردین 14, 1401

    درود ها و افرین
    ◇◇

    🍃🌺🍃🌺🍃

    • حسن نبی

      فروردین 14, 1401

      سلام و سپاس استاد معصومی عزیز🙏🏼🌹🙏🏼

  7. طارق خراسانی

    فروردین 14, 1401

    سلام و درود

    غزلی زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌷🌿

  8. حسن نبی

    فروردین 15, 1401

    درود و عرض ادب استاد🌹
    ممنونم از حسن توجهتون التماس دعا🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا