🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنجیده ام

(ثبت: 261615) تیر 15, 1402 

 

من به شوقِ رقصِ یک پروانه با آهنگِ باد
تا سحر با شعله هایِ آتشم رقصیده ام
رو به خاموشی ام اما لاجرم خندیده ام
کس نمیداند که از پروانه ام رنجیده ام

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول علی محمدی

    تیر 15, 1402

    سلام و درودها
    زیبا و قابل تقدیر🌹

    • سحر فهامی

      تیر 23, 1402

      درودها و سپاسگزارم از مهرتان

  2. طارق خراسانی

    تیر 26, 1402

    سلام و درود

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا