🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رندانه

(ثبت: 242811) آبان 23, 1400 

 

ما شكسته دل و گسسته گليم
با هواى تو در كائنات وليم
گر به محفل رندان رهى ندهند
ناله ها بسرائيم ز آه و دليم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا