🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگ خدا …

(ثبت: 2340) شهریور 9, 1395 

یـارب ز نـــور تـوکّل ،  روشــن دل و جــان من کن

از اشک چشـــم ملایک ،  گـوهـر بـه دامـان من کن

عمــــری اگـــر بی نصیبــم ، محـروم از بوی سیبم

گویــای «امّن یجیب» م ، ای دوست درمـان من کن

گر در بـه رویـم ببنــدی ، راهــی بـه جایــی ندارم

مفتـــاح دُرج ولا را ، یـک لحظـــه از آن مــن کن

در دوزخ نــامــرادی ، آتــش بــه جـانــم همیشه

از آب تسنیـــم رحمـت ، خامـوش نیران مـن کن

در کــوره راه حـــوادث ، تـــا در مهالـــک نیفتم

فـرمـان پذیـرم الهــی ، دل را به فـرمـان من کن

در پیلـه ی «من» اسیــرم ، محکوم خـوی شریرم

رنگ تـو را تـا بگیــرم ، مأیـوس شیطان من کن

پیمان نهادم به عمـری ، در کــوی پیمانه نوشان

از خطّ ساقـــی الهــی ، طغــرای پیمـان من کن

با خــار در پــا دویدم ، تا کـوی وحدت رسیدم

پاداشـن پـایمــردی ، گل در گریبــان من کن.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):