🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رهگذرهاى غريب

(ثبت: 242860) آذر 3, 1400 

 

كاش ما را عشق مى آموختند
بركه را با لاله مى افروختند
در مسير رهگذرهاى غريب
آسمان را بر زمين مى دوختند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر شما
    عالی بود
    روان و بی نقص و دلنشین🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا