🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزِ غم

(ثبت: 5190) آذر 27, 1396 
روزِ غم

روزهایِ تار ،کِی‌سَرمی‌رسد 
حال‌وروزِ زارکِی‌سَرمی‌رسد 
خسته‌ام از دوریِ رویِ نگار 
حسرت‌ِدیدارکی‌سرمی‌رسد 
شادمانی‌کیمیای‌ِزندگی‌است 
لحظه‌ی‌ِغمبارکی‌سرمی‌رسد 
کینه‌و زخـمِ زبان بسیار شد 
این‌همــهْ آزار،کی‌سرمی‌رسد 
نیست‌دیگراشک‌درچشمان‌ِما 
انتــظارِ یـار ، کی‌سرمی‌رسد‌
جو گـرفته‌جای‌ِگندم‌را ، دریغ 
این سیَه‌ْ بازار،کی‌سرمی‌رسد 
پُرشده‌هرجا زِنیرنگ و فریب 
حیـله‌ی‌ِ مکّار ، کی‌سرمی‌رسد 
درمن‌ِبی‌فکر و هوش‌و اطلاع 
ظلمت‌ِافــکار ، کی‌سـرمی‌رسد 
نیست‌حامی‌رایقینی،در وجود 
دوری از انکار ، کی‌سرمی‌رسد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درود زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا