🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزی…

(ثبت: 2302) شهریور 3, 1395 

روزی از خواب می پریم
و می بینیم
زمین 
شرمنده و شناور
درعرق پیشانی کارگری
دست و پا خواهد زد
و در
دره های عمیق کف دستش
مدفون خواهد شد…

فرهاد آه مند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 4, 1395

    با سلام و درود

    فرهاد عزیز

    شاهکارت را خواندم  و لذت بردم

    • فرهاد آه مند

      شهریور 4, 1395

      سلام استاد عزیز

      شما لطف داری همیشه

      شاهکار نگاه شماست

      سپاس گزارم

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 5, 1395

    درود بر شما

  3. نگار حسن زاده

    شهریور 6, 1395

    درود بر شما گرامی

    بسیار زیبا بود

    موفق باشید

    • فرهاد آه مند

      شهریور 6, 1395

      ممنونم از لطف تون

      پایدار باشید 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا