🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز عید

(ثبت: 257553) فروردین 3, 1402 

روز عید

روز عید آمد دوباره روزگاری نو رسید
شد دوباره فرصت تجدیدِ دید و بازدید

خورد خطی دفتر ایام را برگی دگر
طفل نو آموز را تکرار شد مشقی جدید

برف و سرمای زمستان رخت بر بست از دمن
روح نو بر جسم خاک مرده ی بستان دمید

مهر زیبا سر برآورد و گلستان زنده شد
غنچه در آغوش گرم بوته ی گل آرمید

زد ستاره چشمکی در خلوت تنهای شب
ماه تابان چون نگاری پرده از رخ بر کشید

باز باران با ترانه از ره آمد نغمه خوان
اشک از چشم خمار آسمان بر گل چکید

ابر و باد و ماه و خورشید و فلک شد سبزه پوش
تاج گل بنهاد بر سر ارغوان و یاس و بید

چرخ گردون گرچه زد ناساز با ما سازخود
لیک آمد مژده ای خوش باد نوروزی وزید

آرزو تا کز ره آید سال نیکو حال خوش
صبحتان پیروز باشد بختتان  گردد سپید

 

نوروز ۱۴۰۲ بر شما فرخنده باد
#امیر_وحدتی_یگانه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 3, 1402

    سلام و درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. نسرین حسینی

    فروردین 4, 1402

    درودها برشما جناب وحدتی عزیز و ارجمند قلمتون ماندگار 🌺🍃🌺❤️❤️

  3. مهدی سیدحسینی

    فروردین 4, 1402

    سلام جناب یگانه
    شاد و سلامت باشید 🌷🌷

  4. مهدی سیدحسینی

    فروردین 4, 1402

    درود جناب یگانه
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا