🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویای برهنه

(ثبت: 247060) فروردین 27, 1401 

 

زبان / زخم
زخم / زبان
هر دو گوارای تنم

نوشیدمش
گاهی شعر
گاهی اشک

که حتی
اگر زخم
زبان مرا بند آورد
یا زبان
زخمم را بپوشاند
هر دو گوارای تنم باد

کجا مرا ربوده ای؟
از عبور شعر بر بوسه ات
یا
انقباض جوانه ای در گلویم

ای رویا ی برهنه ی من !

مستانه_دادگر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 27, 1401

    سِحر کلامت
    زبانم را به بند می برد
    و دل را
    شعر اگر نبود
    کدام بند،
    ان را بر خود می کشید؟
    سلام بر ملکه ی شعر پاک
    گوهر شعر و ادب
    سپید سرای بزرگ سرایم
    مانند تمام آثارتان زیباست
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. فاضله هاشمی

    فروردین 27, 1401

    زیبا بود🙏🙏👏👏👏

  3. علی معصومی

    فروردین 27, 1401

    🌹🌹👏🏻👏🏻👏🏻
    ◇◇◇
    عریان تر
    از کلام تو
    شعری نخوانده ام
    مستانه می دود
    به رک و پی
    صدای تو…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا