🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویش

(ثبت: 6609) شهریور 17, 1397 

چیزی 

شبیه سرایش زلال باران

در دل کویر

در  درّه ، های دلتنگیم

گلبوته های شعر

 سرخ و سپید می رویید…

پر از نوا و نوید

به نبض تو  می تپید…

در خیس و خستگی نگاه 

                             قدّ می کشید…

 

#اکبر_رشنو 

bijade-jonoon@