🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رو حرفت بمون

(ثبت: 260247) خرداد 5, 1402 

 

خیال میکردم با رفتنت
مثل قبلنا تنها میشم
ولی انگار بعد رفتنت‌
هرجا میرم‌ تو هستی پیشم

رفتی گفتم بعد مدتی
آسمون دلم وا میشه
اشکام بیشتر شد که‌ هیچ
قلبمم انگار تو آتیشه

مگه نگفتی ازم بیزاری ؟
کی میخوای راحتم بزاری؟

قبلنا عطری که میزدی
موندگاری نداشت اینجوری
اما حالا تو خیالمم
عطرت میپیچه بد جوری

دیگه‌ چیزی‌ نمیخوام‌ فقط‌
گفتی‌ میرم‌ رو حرفت‌ بمون
تو رو به روزای‌ خوبمون
دستبردار از منِ نیمه جون

مگه نگفتی ازم بیزاری ؟
کی میخوای راحتم بزاری؟

 

امیر بهنام 1402/3/3

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 5, 1402

    جناب بهنام گل ارجمند
    درود بر شما زیبا سروده اید
    ترانه ای با احساس و شور آفرین قلم زده اید
    موفق باشید
    🙏🙏🙏❤️🙏🌺🙏🌸💐🌿🍃

    • امیر بهنام گل

      خرداد 5, 1402

      درود و ارادت دوست گرانمهرم سپاس از مهرتون😊🙏🌺🌺🌺🌺🌺

  2. مهدی شریفی زاده

    خرداد 5, 1402

    بسیار عجیبست این
    یک جور کنی رفتار
    ارث پدرت را از
    من میطلبی انگار

    درخلوت خود یادی
    از خاطره هامان کن
    شاید که به رحم آیی
    یکبار فقط یکبار

    آن حجم گرفتاری
    بیگاری و دشواری
    را در نظرت داری؟
    یا اینکه کنی انکار

    عشقم به تو مطلق بود
    گفتی که چه احمق بود
    آری سخنت حق بود
    دیگر نکنم تکرار

    هرشب تو به خواب من
    می آیی و میخندی
    بر گریه ی من . آزار
    داری مگر ای بیمار

    ای کاش رها گردم
    از فکر و خیال تو
    راحت شوم از دستت
    دست از سر من بردار

    #باقی 🙈
    دوستت دارم امیرِ جانم

    • امیر بهنام گل

      خرداد 5, 1402

      یه دونه ای ،،مهدی جان ،اسیر معرفتتم❤️❤️❤️☺️

  3. خرداد 10, 1402

    سلام
    جناب بهنام گرامی و فرزانه
    بسیار زیبا بود
    خوندم و لذت بردم
    درد دلتونو که میشنوم بیشتر مشتاقم تابیشتر بنویسید
    درپناه حق مانید

    • امیر بهنام گل

      خرداد 12, 1402

      سلام و ارادت بزرگوار ، انشاالله روز به روز بتونم بهتر بنویسم، سپاسگزارم☺️🙏🌹🌹🌺🌺💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا