🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ریل

(ثبت: 259183) اردیبهشت 13, 1402 

 

همیشه
فصلی
آب و آتش
در چشم
خونریز و غریب
پارا دکسم
یکریز
باید بدود
به بر
دهلیز دهلیز
بکشد سر
تا
سر شاخه های نوبر نبودن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1402

    سلام

    شاد زی حضرت استاد دل

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 13, 1402

      سلام
      ممنون استاد🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  2. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 13, 1402

    درود بر شما استاد ارجمند
    👏👏🌹🌿🍃

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 13, 1402

      مخلصم بانو🙏💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا