🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخمهای کهنه

(ثبت: 217980) آذر 11, 1398 

روزگاری بگذشت و دلم آرام نشد

حرفهائی بشنیدم , دل من رام نشد

شام هجری بچشیدم , سحر آغاز نشد

زخمها کهنه و تبها دگر آرام نشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ایام در گذر…

    دوری از هجران ….

    رسیدن به وصال …

    دستمریزاد استاد

    تقدیمی : 🌸

    جان من ایام دوران در گذر
    با تهی دستی چکاری بی ثمر

    دست خالی مردمان در انتظار
    منتظر آن لحظه از بد برحذر

    ولی اله بایبوردی

    11 / 09 / 1398

    🌸🌸🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا