🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمانه

(ثبت: 237313) فروردین 2, 1400 

 

آب و آتش شبیه و همگن نیست
یک پریزاده جنسش از جن نیست

خاک آغوش ریشه خواهد بود
باد تا زنده هست، ساکن نیست

بی تو هر کوچه کوچه ای بن بست
راه، حتی نرفته ایمن نیست

آنکه خود ذات دلبری دارد
دل ربودن از او که ممکن نیست

از بهار آنچه می رود از یاد
بوی خوش عطر و وحشی دن نیست

روی ساحل نجو اثر از من
رد پای گذشته بر شن نیست

کودکی تا جوانی ام را برد
باز با من زمانه همسن نیست

دیده بودی چقدر آرامم؟!
حال ظاهر که توی باطن نیست

میشود هر نگفته ای فریاد
حرف چیزی شبیه مِن مِن نیست

ه.ج.ح 1.1.1400

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 4, 1400

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا