🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمستان

(ثبت: 266749) دی 15, 1402 

 

نگفتم او زمستان است
سوار ابر می آید
و شلاقی حمایل کرده
دارد سخت می کوبد
به روی خاک تشنه برف می غلتد
در آغوش ترک های زمین آرام می گیرد
گلی از خاک روییده
دوباره ابر می گرید
چون او پایان حزن انگیز گل را بارها دیده

 

#پناهنده

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    دی 15, 1402

    درودها
    با این گرما و خشکی فزاینده‌ی هوا خوشحالم که دست کم در نیمایی دوست داشتنی شما برف می‌بارد.

  2. درود بر شما
    پاینده باشید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا