🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمين مردابى ست

(ثبت: 243208) آذر 13, 1400 

 

شاخه گل بشكست و خس صحرا پيداست
باد پائيز وزان و سرب و سرما پيداست
عطر گلها به فضا نيست زمين مردابيست
چشمه ى آب روان نيست سرابى باقيست
سبزى باغ به زرديست بگو مى بينم
ساقه ى گل به چمن نيست خسى مى چينم
روز را در گل روى شهدا مى بينم
شب شكن هاى زمان را به دعا مى بينم
ياد ياران ز گلستان شهيدان پيداست
شب و تاريكى و سرماى فراوان پيداست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 13, 1400

    سلام

    🌹🌹🌹🌹

  2. خسرو فیضی

    آذر 13, 1400

    . استاد گران اندیش درودها نثارتان باد 🌸🌹
    . تاریخ بما می گوید :
    . شاعران مردمی از تبار حکیم توس
    . جاودانه می مانند 🌸
    . عنصری ها چه زود فراموش می شوند
    . استاد گرانمهر بمان و چون خورشید بتاب
    . بر فضای غبار آلوده ی ما
    . شب پر از موسیقی رنگین امید است 🌸🌿🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا